31/08/2013

Muka Baru

Salam.

Untuk sesiapa yang masih (hingin) ikut blog aku, korang mesti tertanya-tanya giler, why? Lol.
Aku tengah dalam proses nak cuba berblogging balik. Sebabnya? Sebab aku rasa penulisan aku dah mula tumpul.


Ceritanya aku menang tempat ketiga Antologi Grup Karyawan Luar Negara bagi kategori Timur Tengah. Walaupun menang (nombor tiga still dikira pemenang, kan?) tapi aku rasa karya aku tu macam shit semacam. Terlampau mudah dan miskin kosa kata.



Sumber : FB Rasydan Fitri



Terasa macam ada je karya lain yang lebih layak di atas aku tapi itulah, rezeki Tuhan siapa tahu? Sila beli buku antologi ni bila terbit nanti. Ada wajah eksklusif perlu engkau tatap.

Dan itulah kisah bagaimana aku padam semua post lama, dan buka muka baru dengan dua puisi. Harap kejiwangan aku bertambah macho. Apakah?

Wassalam.



No comments:

Post a Comment

Blogger Wordpress Gadgets